Loading...
LT Advert – neabejingi socialinei reklamai2017-12-08T11:15:39+00:00
LT ADVERT socialinė reklama

LT ADVERT – NEABEJINGI SOCIALINEI REKLAMAI

2017 07 12

Socialinės reklamos tikslas ne tik informuoti visuomenę apie tam tikrą problemą, bet tuo pačiu ir keisti jos požiūrį bei elgseną. Dauguma socialinių reklamų paliečia opias visuomenės problemas, tokias kaip smurtas artimoje aplinkoje, patyčios, vairavimas išgėrus, diskriminacija, seksizmas ir kt.
LT Advert taip pat nelieka abejingi šioms visuomenės problemoms ir padeda kovoti su visuomenėje gajais stereotipais. Šiai dienai turime tris reklamines kampanijas, kurios paliečia vienas iš jautriausių temų.
Viena iš jų tai Mamų unijos akcija, siekianti pritraukti gyventojus skirti 2% vėžiu sergantiems vaikams. Ši parama gali palengvinti sergančių vaikų skausmą, o gal net išgelbėti gyvybę. Mamų unijos socialinė reklama išsidėsčiusi regioniniuose miestuose, kur dažnai informacinė sklaida yra mažesnė nei didmesčiuose. Toks socialinių reklamų išdėstymas padeda pasiekti kuo platesnį gyventojų skaičių ir nepalikti abejingų šiai problemai.
Krizinio nėštumo centras taip pat renkasi regionus. Jų socialinė reklama siūlo kreiptis merginoms ir moterims neplanuotai pastojus. Siūlomos nemokamos psichologo, ginekologo, teisininko paslaugos bei kita pagalba susijusios su neplanuotu nėštumu. Šiai reklamai regioniniai miestai yra ypatingai svarbūs, kadangi juose kartais vis dar trūksta sąmoningumo bei supratimo šiuo klausimu, ypač jei neplanuotai pastoja nepilnametės merginos. Joms ir taip kyla daug klausimų dėl ateities, o taip pat, jos dar privalo atlaikyti nepalankų visuomenės požiūrį ir spaudimą. Todėl džiaugiames, kad LT Advert taip pat prisideda prie šios socialinės reklamos sklaidos regionuose ir suteikia galimybę informuoti dalį visuomenės, kurią tokio pobūdžio informacija pasiekia gan retai.
Dar viena LT Advert socialinė reklama, inicijuota Lygių galimybių plėtros centro, Lygių galimybių kontrolieriaus tarnybos bei Vilniaus miesto krizių centro originaliai ir intriguojančiai atkreipia dėmesį į kitą opią problemą Lietuvoje – smurtą prieš moteris. Smurtautojo prilyginimas gyvuliui atkreipia dėmesį ir skatina susimąstyti. Nors oficialiais statistikos duomenimis kiekvienais metais smurto artimoje aplinkoje mažėja, tačiau ši problema vis dar išlieka opi. Įdomu tai, kad tik apie 30% visų užregistruotų smurto atvejų artimoje aplinkoje pasiekia aukštesnes instancijas, o likusi dalis taip ir lieka nesprendžiama. Ši socialinė reklama kviečia reaguoti ir netylėti. Tad kuo bus didesnė socialinės reklamos sklaida, tuo didesnė tikimybė, kad ji bus ne tik pastebėta, bet ir įsidėmėta.

Grįžti